Familie

Der kan på et tidspunkt i virksomhedens levetid være behov for at der ansættes en midlertidig ansat, der tages ind i forbindelse med en specifik opgave. Hvis du er interesseret i at høre mere om muligheden for at ansætte en interim medarbejder, så kan det være at det er relevant for dig at læse med videre her. Her kommer der nemlig tre tips, til jer der gerne vil vide mere om muligheden for en interim bogholder.

Kender du til mulighederne for rekruttering?

Det kan være at I ikke har overvejet løsningen vedrørende en interim medarbejder før, på grund af manglende viden på området. Hvis det er tilfældet, så kan det være en god ide at undersøge området for denne form for ansættelser. Det gælder både i forhold til i hvilke situationer hvor dette kunne være en relevant løsning, men også i forhold til hvordan virksomheden håndterer rekrutteringen af denne medarbejder. Her kan du læse mere om muligheden for at få tilknyttet en midlertidig bogholder til virksomheden https://www.azets.dk/interim/lej-en-bogholder/

Hvilke behov har I?

Alle virksomheder kan have forskellige behov alt efter branche og situation. Det kan være at den interime medarbejder skal afløse en ansat i en periode, eller træde ind og løse en specifik opgave i virksomheden hvor denne medarbejders kompetencer er relevante. Overvej derfor hvilke behov I som virksomhed sidder inde med. Dette kan hjælpe jer med at finde frem til den rette løsning.

Søg vejledning hos eksperterne på området

Der findes flere virksomheder der beskæftiger sig med interime ansættelser, og hvis der er noget som du er i tvivl om i processen, så kan det være en god ide at kontakte disse. Eksperterne kan hjælpe dig godt videre og finde frem til den rette løsning for jer. Nogle af disse virksomheder specialiserer sig i interime ansættelser, og derfor kan de også besvare jeres spørgsmål.